onsdag 5 januari 2011

NU DRAR JAG!

Ska snart ge mig av mot Arlanda. Ryggsäcken är packad och jag har under kvällen börjat känna av det där man brukar kalla resfeber. Har aldrig riktigt haft det förut. Oftast när man reser så vet man ju vad man ger sig in på, sköna dagar med sol och semester, men nu har jag egentligen ingen aning. Det är just det som framkallar denna ”feber”. Samtidigt så ser jag väldigt mycket fram emot det här äventyret!
Visst är jag lite rädd, anser mig inte vara äventyrstypen som utsätter mig för risker "i onödan”, men vem vet  -  det kanske ändras efter denna resa. Hur är det man säger.. "Det är när man vågar gå utanför sin trygghetszon som man utvecklas." Så nu är det självutveckling som gäller, men ett vaccin mot resfeber hade nog inte varit helt fel ändå!

1 kommentar:

  1. Hej. Ska bli spännande o följa dig på ditt äventyr.Kram mamma

    SvaraRadera